5 lipca 2015

Zapowiedź

Smocze królestwo
Stan: /???
Przeznaczenie nie wybacza
Przeznaczenie nie daje pójść własną ścieżką
Przeznaczenie jest bezlitosnym bytem, wypełnionym bólem i cierpieniem
Odrzuceni. Skrzywdzeni. Wygnani.
Ani Natsu, ani Lucy nie wiedzieli, że ten jeden dzień zmieni całe ich życie.
Oskarżeni o morderstwo, uciekają, zostawiając za sobą wszystko, co znali i kochali
Przeprawiając się przez nieznane krainy, odkrywają kim tak naprawdę są
I choć nie chcą, muszą obrać drogę, która została im narzucona przez bogów tysiąc lat temu.

Miłość, Zdrada, Poświęcenie, Przyjaźń, Przygoda, Tajemnica

Kategoria: Romans, Fairy Tail, Crossover, przygoda, fantasy, Nalu, fanfiction
Ostrzeżenia : Erotyczne Sceny, Brutalne Sceny!


4 komentarze:

  1. Historia zapowiada się Obiecująco. Niecierpliwie czekam na Prolog, myślę że warto i się nie zawiodę. Weny życzę i pozdrawiam. Papatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mam nadzieję, że cię nie zawiodę. Będę się starać jak najmocniej tylko potrafię ;)

      Usuń
  2. Myślę, że zapowiedź od razu przekona czytelnika, aby nawet choć na chwilę rzucić okiem na opowiadanie, które szykujesz. Mogę cię zapewnić, że ja na 100% będę czytać, gdyż bardzo mi się podobała pierwsza wersja tej historii, a jak będzie wyglądała druga? Mam nadzieje, że się nie zawiodę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę na 100% zapewnić, że będzie lepsza niż pierwsza wersja. Bardzo mnie cieszy, że cię zachęciłam i także mam nadzieję, że cię nie zawiodę!

      Usuń

Byłeś, przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że ktoś coś napisał :)