18 września 2014

SEZON 1


Odwaga nie jest wtedy, gdy rzucamy się w wir walki, ryzykując życie, tylko wtedy mamy siłę odwrócić się i uciec, pomagając tym samym innym. 

***

- Nie rozumiem! Te dzieciaki nic nie zrobiły, a wy nagle ni z tego, ni z owego wpadacie, do MOJEJ gildii i straszycie jakimś cholernym wyrokiem, nawet nie pokazując dowodów !

***

Zgwałcić i zabić! – rzucił rozkaz i odszedł.

***

- Święci Poszukiwacze, Święci Łowcy i jeszcze Święte Bronie. Wszystko się łączy i dzieli. Wszystko jest z pozoru takie samo, a jednak dzieli te trzy rzeczy przepaść i zarazem łączy je most.- Na chwilę przerwał.  – Słyszałeś o legendach sarycyjskich? 

 ***

- A CO NA SIEBIE WŁOŻĘ! – chciał dobrze
- Mogę ci dać moją koszulę! – czekał, czekał i po chwili Lucy kiwnęła głową. 

***

- I narażać ją ? – pytanie Musici zszokowało Natsu – A może ona chce tu zostać? Tu będzie bezpieczna, a wiem, że ty nie jesteś domowym kotkiem, a smokiem, który chce przemierzyć przestworza !

***

- Ej, wy tam ! Nie emanujcie mi tu na statku ciemną energią, tylko do roboty! – z wnętrza statku wyszedł Musica – Natsu nie depresuj mi załogi!

***

"Byliśmy szczęśliwi, do momentu, gdy to szczęście od nad odeszło. Czy otrzymamy nowe życie?"


***

"Czy zdołam podać mu dłoń? Za bardzo się boję, jednak czuję, że bez siebie nie możemy żyć."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś, przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że ktoś coś napisał :)