1 stycznia 2018

Nalu +18 - Plany noworoczne

Wiem, tytuł postu może zmylić wielu, ale warto zaryzykować!

PAC niedługo się kończy, więc po jego końcu zamierzam się na poważnie wziąć na SK i skończyć je dokładnie w roku 2018. Nie wiem, jak mam to zrobić, skoro zostało mi jeszcze z 70/80 rozdziałów do końca, ale najwyżej trzeba będzie albo dawać 2 posty w tygodniu, albo liczyć na inny cud.

Na razie dalej funkcjonuje system - rozdział co 2 tygodnie, aż do połowy lutego. Sesja i te sprawy, nie będę na siłę niczego robić, czego nie chcę.

Jeszcze wiele wydarzeń pozostało. Jestem przy tomie 2, który zakończy się mniej więcej za 15/20 rozdziałów. Mam nadzieję, że wytrwacie ze mną. Ten blog jakoś traci czytelników. Jeden post czasami to ok 20 wyświetleń, ale za to na Wattpadzie lepiej się trzyma.

Zapraszam WSZYSTKICH do czytania i komentowania. Ja nie gryzę!

Dziękuję, że jesteście, że mnie czytacie! Ja nie zamierzam zrezygnować. Będę pisała dalej!

A przy okazji zapraszam na post polecający tytuły PODOBNE DO FAIRY TAIL 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś, przeczytałeś ?
Zostaw ślad po sobie.
Dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie kamień z serca, że ktoś coś napisał :)